با سلام به دوستان

خیلی وقته که اصلا طرف وبلاگم دور نزدم٬ باور کنید که اصلاً رمزش داشت فراموشم میشد. خب بگذریم

اولتر از همه مرسی از دوستانی که نظر داده بودند. راستش بعد از این همه وقت که برگشتم اول رفتم سراغ تنظیمات این وبلاگ و انتقال اون از حالت قدیمی به حالت جدید و بعدش به دنبال نظرات. اینجا میخوام از خانم صفورا بگم که تو بخش نظرات گفته بودند که میخوان برن مشهد و نزد امام رضا (ع)٬ که از خواندنش خیلی خوشحال شدم که بلاخره کسی پیدا شد که واسم دعا کنه و نظر دوم ایشون که گفته بودند که ( من رفتم مشهد و دوباره برگشتم ولی از شما خبری نیست). من گله شما رو به روی هردو دیده میذارم و تقصیر از من بود که نتونستم این همه وقت آپدیت کنم و از این بابت شرمنده شما. اینجا میخوام از خانم صفورا خواهش کنم که اگه امکان داره ایمیل شونو واسم بذارن که بتونیم حرفی بزنیم و شاید درد دلی کنیم و یا به ایمیل من پیامی بدن تا بتونم باهاشون تماس داشته باشم و یا حد اقل گفته هاشونو گوش بدم البته دعا میکنم که ایشون باز هم به این وبلاگ سر بزنند و نظر شونو بذارن تا خبری از ایشون داشته باشم.

خب میخوام چیز های بگم از این روز های که غیبت داشتم و نتونستم وبلاگو آپدیت کنم:

اول از واقعات خوب واقعات خوبی که واسم اتفاق افتاد اول اینکه یه ماشین کورولا خریدم واسه اینکه راحت بتونم به کارام برسم و اینقدر پول واسه تاکسی ندم بعدش روز های عید فطر بود که خوب گذشت که اینجا به مدت سه روز تجلیل میشه٬ دیگه مراسم ازدواج یکی از بهترین دوستای افغانیم بود که البته بعد از ازدواج با همسرش رفت کانادا که از روز خواستگاری و نکاح الی ختم همه مراسم بنده خدا با من بود و خوشحالم که تونستم به دردش بخورم٬ بعدش باز هم یه همچین ماجرای بود و اون ازدواج یکی از استادانم بود که اون بنده خدا هم یه هفته بعد از ازدواج با شوهرش رفتند آلمان. راستش پیدا کردن دوست و خو گرفتن با کسی یه چیزیه و دور شدن از اون یه چیز دیگه. حالا شاید من خوشبختم که دارم این همه دیدنی های روزگار رو مانند یه موش آزمایشگاهی تجربه میکنم.

خب از واقعات بدش اول اینکه سه روز پس از خرید ماشین٬ اونو تو روز روشن کوبیدم به پشت یه ماشین دیگه آخه تقصیر من نبود واسه اینکه وقتی ترمز کردم مثل این بود که دارم گاز میدم و شد گروپپپپی خلاصه به طرف و خودم در کل صد دولار خسارت دادم ولی خدا رو شکر اونقدر خرابی نکردم . خب دیگه واقعه بدی به فکرم نمیرسه و همه شما رو خدا از بد نگه کنه

خب واسه امشب همین قدر به فکرم رسید و نوشتم. منتظر نظراتتون هستم و باز هم مرسی از همه دوستان

فعلا خدا نگهدار

نظرات 3 + ارسال نظر
سوگل پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:14 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

salam eyval weblog e baahli dry be manam sar bezan khoshhal misham bye

کاظم دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:24 ق.ظ

کاظم دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام
بهتون تبریک میگم وبلاگ خیلی جالب و با حالیه
از دوستی که این ادرس بهم داده ممنونم


به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد