با سلام

ایاک نعبد و ایاک نستعین
با سلام شروع کردم چون سلام نام اوست٬ میگن که سلامتی میاره.
به هر حال٬  اگه ناگفته هاتو نگی و توی دلت نگهشون داری٬ تبدیل میشن به یه تلنباری از غم و غصه و میشن یه مشکل همیشه گی.
نتونستم و نمیتونم که حرف دلمو با دیگران باز کنم٬ چون اولاْ خواست او بوده که تنها باشم و دور از وطن و دوستان. ثانیاْ کسی نیست که گوش بده و من هم واسش وراجی کنم. خیلی وقته که دلم داره سرریز میکنه از این ناگفته ها و ..................................................

تا آنکه به طور تصادف آشنا شدم با چیزی به نام وبلاگ. راستش چندان سلیقه و تجربه ای در نوشتن و بیان آنچه در دلم هست رو ندارم٬ ولی فکر میکنم شاید با استفاده از این وبلاگ و  انتقال حرف های دلم به این صفحه سفید٬ بتونم کمی از مشکلاتمو واسه خودم هم که شده سبک کنم.
بار اول حدود ۲ یا ۳ ماه قبل بود که به این سایت ( Blog Sky ) یه سری زدم٬ ولی راستش از دیدن خیلی از سایت های دیگران و نوشته های اونها ذوق زده شدم٬ خب ٬٬٬ فشار کار هام و از اینکه سرم خیلی شلوغه نتونستم کاری کنم. ولی امروز تصمیم گرفتم تا یه صفحه ای واسه خودم باز کنم و تا جائیکه بتونم حرف دلمو بریزم این تو و یه کمی سبک بشم تا ببینم و تجربه کنم که آیا این راه به من تسکینی خواهد داد یا نه. نامشو گذاشتم ( My Diary ) یا خاطرات من.... شاید اسم جالبی نباشه ولی تو همون لحظه همین تو فکرم بود و شد اسم وبلاگم.
 
البته در پیشبرد این امر از دوستانیکه با نظراتشون منو راهنمائی و همکاری مینمایند ممنون و سپاسگذار خواهم بود.

فعلاْ خدا نگهدار و منتظر راهنمائی نظرات شما

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.money4u.blogsky.com

سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام...... فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد